5 Nisan 2024

benim facebook sayfam

https://www.facebook.com/aquabella.esen/

bu yukarda ki adres benim facebook sayfam. burada birsürü gönderi vardı.hepsini silmişler!!!!!!!kızımla chat üzerinden yazışıyordum hepsi kayboldu. önemli şeyler vardı hepsi silindi!!!!!KIZIMLA KONUŞUYORUM SANIYORDUM MEĞER BU HERŞEYİMİ SİLENLER BENİMLE KIZIM ADINA KONUŞUYORLARMIŞ. FACEBOOKTAN!!!!!

BEN NEGATİF ENERJİYİ SİLMEK İÇİN KIZIMDAN KRİSTAL TAŞ ISMARLADIM. TAŞLARI 4 AY BOYUNCA GÖNDERMEDİ. ÇOK KORKUNÇ KARIŞIKLIKLAR OLDU. BENİMLE BU SÜREÇTE KONUŞANLAR ONLARMIŞ KIZIM DEĞİL!!!!!!O UCUZ VE KALİTELİ TAŞLARI TACİZ SIRASINDA KENDİLERİ SATIM ALDI HEPSİNİ BANADA HİÇBİR FAYDASI DOKUNMAYAN KALİTESİZ OLANLARI GÖNDERDİLEWR. HERYERDEKİ POSTANELERDEN ORDAN ALDIKDIK. ORDAN VEKALETLE ALDIRDIK. ORDAN BİZ ALDIRIRIZ ONLARI. VS. YIĞINLA TAKSİ PARASI ÖDEDİM TAŞLARI DHL DEN GÖNDERMİŞLER GÜYA. YALANDI. BÜTÜN DHL LERİ GEZDIM ÇEVREDEKİ!!!!MAHVOLDUM. ÇOK ÖNEMLİYDİ BENİM İÇİN O ZAMAN!!!!


bu altta ki kimse benim hem adımı hem de paintte yaptığım resmimi çalmış. o resim senin değil diyor. hatta şimdi yazarken kulağımdan o resim senin değil dedi!!!!!!!muhtemelem resimlerimin tümünü çalan!!resimlerin kendisine ait olduğunu iddia edecek!!! resim ve kolajlarımı saldırarak ele geçirmeye çalıştı birileri. korkunçtu. can havliyle resim ve kolajlarımı twittera attım. bunun üzerine iki twitter hesabımda bloklandı ve twittera giremedim. hala giremiyorum. korkudan sinir krizleri geçirdiğim günler ve geceler oradan yardım istiyordum. o kaynağımda elimden alındı!!!!

https://www.pinterest.se/aquabellae/


aquabella esen

esen benim kızlık soyadımın kısaltılmışı!!!!!!


BENİ EŞİMDEN BOŞATMIŞLAR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder