9 Kasım 2023

dışlanma

(SONRADAN İLAVE)
HANGİ OROSPU ÇOCUĞU SAATLERCE UĞRAŞARAK, İNGİLİZCEDEN TÜRKÇEYE TERCÜME ETTİĞİM EFT NİN TAMAMLANMIŞ HALİNİ ÇALIP, BU YARIM KALMIŞ HALİNİ BİLGİSAYARIMDA BULUP, BLOĞUMA GİREREK BURAYA KOPYALADIYSA VE BANA BU YARIM KALMIŞ PARÇAYI BIRAKTIYSA UMARIM HAYATI BOYUNCA DIŞLANIR!!!!!!!

BU EFT Yİ ZATEN BANA BU OROSPU ÇOCUKLARININ YAŞATTIKLARINDAN İYİLEŞMEK İÇİN YAPMIŞTIM!!!!!
SENELERDİR TACİZ ETMEKTEN BIKMADINIZ ALLAH SİZİN BELANIZI VERSİN!!!!!!!!!!!!!!!!
SİZİN GİBİLER ANCAK İNSANLARIN İÇİNDEKİ KÖTÜYÜ ÇIKARTMAK İÇİN VARDIRLAR!!! BAŞKA BİR BOKA YARAMAZSINIZ!!!!
******
SENİNDE ALLAH BELANI VERSİN, BENİ YÖNETMEYE ÇALIŞIP İKİDE BİRDE BANA NE YAPACAĞIMI SÖYLEME SİKTİROL GİT PEZEVENK, RUH SİKİCİSİ!!!!!!
*************************************************

caratechop:
kendimi terkedilmiş ve dışlanmış hissediyor olsam da
kendimi tamamen ve derinden seviyor ve kabul ediyorum
terkedilmiş olsamda kendimi tamamen ve derinden seviyor ve

kabul ediyorum
kendimi dışlanmış hissediyor olsamda
kendimi tamamen ve derinden seviyor ve kabul ediyorum
kendimi dışlanmış ve terkedilmiş hissediyor olsamda
bu belkide sevilebilir olmadığım anlamına geliyordur
dışlanmış hissediyor olsamda
kendimi tamamen ve derinden seviyor ve kabul ediyorum
dünyadaki başka insanlarda
kaşınüstü:
dışlanmış hissedebilirler
gözünyanı:
terkedilmiş hissediyor olabilirler
gözünaltı:
dışlandım
burunaltı:
terkedildim
çene:
bu acılar
collarbone:
bu yaralanmalar
kolaltı:
bu acılar
tepe:
bu yaralanmalar
kaşınarası:
iyileşmeye hazır olduğumu hissediyorum
gözünyanı:
bu acıyı açıklığa kavuşturmaya hazırım
gözünaltı:
bu yaralanmaları serbest bırakmaya hazırım
burunüstü:
tüm bunları açıklığa kavuşturuyorum
çene:
hücresel boyutta
collarbone:
yaralanmaları açıklığa kavuşturuyorum
kolaltı:
geçmişime geri giderek hepsini açıklığa kavuşturuyorum
tepe:
tüm dışlanma yaralarını açıklığa kavuşturuyorum
kaşınüstü:
çocukluğuma geri giderek
gözünyanı:
geçmişte yaşadığım tüm olayların içinden geçerek
gözünaltı:
https://www.youtube.com/watch?v=ra1_nZHGpkk